Friday 8 July 2011

Kerja kerja kerjaaa..lalalaaaa!

Hye korng..skrg nie...ak da stat keja..alah,,just a part timer at royal bintang hotel,,as a waiter boy..haha..yaa..waiter!,,NOT KEJA lain yaa..yalah,,if my frens ask me,,what kind of job u did there faread?,,tya mmg cam suspicious gilerr..hehe..yelah,,i also unexpected camne ley terkeja situ lak..tp okay lah,,dpd wasting my time lepak kat umah,do nothing,is better for me to work there..blh dpt extra money..boleh beli phone n guitar baruuuu..huuuuuuuuu....=)



haaaaaa..this is the place where im working now..haha,,yaa...there's a lot of tables,,nie masa kitaorg tengah setting tuk dinner mlm tu.. =)




she is my new fren..amoi lah,n same age with me...n her name is May,,not february or april ye,,..fullname dia ak xusha lg,insyAllah nnt ak tya dia..=p


yang baju hitam nie merangkap kepada Bos ak,,haha,,nama je bos tp umur sama ngan ak..yelah..he's already work there for 4 years....n sebelah dia nama Amin,,part timer cam ak gak,,still stdy dkt uitm shah alam.


nie pic kitaorg ramai2...patut buat kerja tp sempat lg snap2 pic,,hehee,,tape bos sporting , tade hal lah..=)




No comments: