Monday 26 November 2012

I loss my VIRG!



Assalamualaikum.... 






                  FYI ,  VIRG tu virgin lah..Segan lak nak tulis panjang-panjang kat tajuk..hahahaha... Ehemm! tajuk entry aku hari ni takde mengena langsung dengan aku. Sebab..i masih suci u ollz..masih teruna lagi tau tau..tidak pernah disentuh orang lagi..mahaha! rasa nak lempang kan?



Okay lah..takmo citer panjang...pagi tadi aku ada baca tweets di twitter aku yang agak hotz and memberi sengama pada diri aku sendiri..Twitt ni daripada seorang perempuan yang bernama Diana..Bukan Diana Danialle or Diana Amir but the only one...Diana Ali..














         







Sape Haziq???? Sila jangan larik dan bertanggujawab atas tindakan anda.Tujuan aku post entry ni bukan untuk mengaibkan dia + keluarga mereka tetapi as a padoman to the others.




Its a sad thing lahkan benda macam ni p mengaku kat public. Yang perempuan tu pun salah jugak p baik hati + penyayang percaya lelaki tu wat pe..Sekarang sape yang untung bak kat Pokcik aku? Lelaki itu atau pun kamu??..................
Da macam ustat lak aku cakap.....Puiii....













~Thanx for reading and please recognise which one is Pahala and
which one is Dosa.....










No comments: