Tuesday 10 January 2012

Januari



Assalaaaaamualaikum and salam Satu Malaysia  , Yaw,yaw,yawhh!...Cehhh... =)


For almost a month i was preparing and busy with my final exam. Alhamdulillah...Yesterday, done with the last one . Its _ucking tuff man,damn ...Planning Techniques paperrr why you soooo....(censored)


Please ya pray for my success for every single words i wrote in the paper . I tried so hard , and that is it...
arrrrr..sangat lega bila dah habis exam u know. Takde lah lagi nak streess aku pandang buku ,buku pandang aku...


Korang pula da habis? Actually , my roomates still in their final , so dapat lah mempoyokan diri , and bagi diorang streess tengok my kesenangan watching movie especially movie Songlap yang ....... baru je lepas tengok tadi , lepak-lepak , playing games , berseronok dengan berkeroh tido tak ingat dunia for twenty-four-seven hours...
sorry bro-bro sekalian for my psycho...


I have so many things in my weird brain to express and write in the blog .I still seek even for a short time to update my blog. Konon busy bebenor lah macam ahli pemuda umno bahagian Gombak yang sekarang ni busy membuat kempen non stop pagi petang siang malam...-_-


Oh ya..I would like to say Happy Happy New Years 2012 .Dah 10 hari baru nak wish...Semoga korang ada azam yang betul-betul beneficial , worthwhile , constructive , meritorious, and bla,bla,blaaaa...apa yang aku mencarut ni .
HAaaa...dah tahun 2012 dah pun , its good for you to prepare such a big ship , or plan spaceship yang hebaq2 sebab boleh pergi planet lain yang jauh dari kancah politik Anuar Ibrahim dan Najib..yelah...Kan 2012 ni nak kiamat. 
So...jaga-jaga....lol...-_______- 









My New Year's intention : Trying to get this body especially the nipple...HMMM..jangan jeles...^^




Bye! ;)



2 comments:

Rozita a.Halim said...

hehee apeee? nak jd abg taf yee =p

ɐɔɔnd ɐuɐu said...

haha.. perlu ke?