Saturday 8 June 2013

End of the Semester







Assalamualaikumm...





Haa...Lamanya tidak mengupdate blog yang ternyata tidak ramai yang view seperti blog-blog famous yang lain.Haha..Okay..aku baru je bape hari cuti sem .Cuti untuk 3 bulan wehhh! Maksudnye lepas rayalah baru pulang ke UIA tercinta tuu.. Because , this year im not goinna take Short Sem. Plan nak kerja dekat mana-mana Architecture Firm kat Soromban ni as a partimer.So, plz sape-sape hired me cepat.Ternyata saya adalah pekerja yang berdedikasi & berwawasan tinggi.Haha..Ahh, xkesah lah if keja as a coffee maker pun janji dapat experience. Tak gitu?..



Sempena cuti sekolah ni juga , semalam melayan all my sibllings layan movie yang baru direleasekan iaitu AFTER EARTH. Alah..citer Will Smith berlakon dengan anak lelaki dia jugak yang tah ape nama dia pun aku tak tahu. Anak dia yang pernah berlakon cerita Karate Kid. Haa...anak dia la tu..Smua ni atas permintaan my adik-adik kalau tak bek tengok citer lain. Oleh kerana untuk memegang title sebagai Abang yang mithali ku turutkan ler jugak =,D
























My star for this movie? Okaylah..4 from 5 stars .Actually ,movie ni sesuai ditengok pada sapa-sapa yang ada conflict between their father. Kisah seorang anak dan bapa untuk memahami diri antara satu sama lain.Tapi malangnya kami terlupa nak bawa Abah kami untuk menonton bersama movie ini....Sad..



Lepas layan movie , Abang mithali ni pun melayan adik-adiknya untuk berjalan-jalan di Jaya Jusco Seremban yang anda tahu kebosanannya lebih bosan daripada melihat iklan IM4U di kaca television mahupun YouTube.  Then, my siblings suggest untuk pergi Karok dekat GreenBox tetapi oleh kerana masa tidak mengizinkan terpaksalah Karok dekat karaoke Jamban dekat Jusco tu untuk bape buah lagu je untuk melepaskan hajat adik ku itu.



Jap..korang tau tak karaoke Jamban tu apa?kang ingat betul-betul Jamban lak..hahah..Karaoke Jamban tu maknanya tempat karok yang kecik tuu..Yang bayar singgit satu lagu, satu lagu singgit.


Sedang we oll'z mencari lagu untuk karok..tetiba terjumpa lagu + penyanyi yang luar biasa nie............sejak bila dia buat album?hem................

...




























Okay,Serius kami gelak sampai masuk keta, sampai umah,  sampai sekarang & selamanyaa....haaaha















~ Thanx for reading and have a nice day =)













~











No comments: