Saturday 25 August 2012

Eid 2012



Assalamualaikum...



Walapun da masuk raya yang ke 7 ,  still nak ucapkan Salam Aidilfitri dan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin kepada semua muslimin dan muslimat yang sedang membaca perutusan raya saya ini..dan..dan... Fareadz Samani ingin memohon ampun dan maaf atas segala kesalahan dan silap salah saya. Ternyata itu adalah sesuatu yang amat tidak disengajakan dari saya yang serba kekurangan ini. Jika ada yang terguris dengan status fb , twitter ,ataupun dengan apa-apa coretan saya dalam blog sebelum ini harap bersabar dan maafkan saya ye....
Ceh..time mintak maaf dan dan je terus cakap 'Saya' ye , Manusia.....=P

Raya kali ni boleh tahan awesomenye.Tahun ni raya di Melaka dulu , Raya kedua baru beraya di tempat di mana aku di lahirkan iaitu di Teluk Intan , Perak.





Raya tahun ni satu family bertemakan kaler merah nak ke peach n pink.Tah..aku pun tak tau exactly colour dia. Yang tau pakai je baju yang telah di beli oleh Ibu .Rasanya baju ni beli dekat Butik Peace.Ha..apa lagi  Peace Boutique Collection ,bagi komisyen cepat aku da promote product ko XD.
Bdw... Thnx to ibu wat susah je carikkan baju sama kaler untuk family setiap tahun =D












Bila adik laki semua da sama tinggi...T_T



The siblings =)



Ibu & Abah =)



Satu Malaysia?Satu Najib? errrrrrrrr....XD



Alamak...kantoi nenek aku penyokong kuat Bang  Najib XD



Tepi kolam ikan nenek









Talk to my hand 



Odw to Perak . Raya kat teluk intan pulak.


Hobi ibu sekarang adalah mengesnap pictures.



Yeayy!  Da sampai rumah Opah ! Lol...



Opah/Atok blanje makan kfc . Yang paling seronok budak kecik ni.


Budak comel yang sedang mengcoverkan gigi rongak dia




Aku da nampak da masa depan dia ni...haha



Menara Condong Teluk Intan



Peaceee!!!



Open house with ex schoolmates. Semuanya study merata , UK, Mesir , UIA, UTP ,UTM, Uitm Shah Alam ?? Time hari raya camni bru dapat berkumpul & saling kutuk mengutuk =)


Sampai basah-basah! Haha



Hamik koo..satu family pakai baju kotak-kotak . Ko hadoo?? =P
( Gombak , Rumah paklong)











~ Happy reading and Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin , makan jangan  
   sampai kembung perut ye =D








No comments: