Monday 2 July 2012

Oh Myvi







Masa penat-penat balik dari class tadi tetiba phone ni berbunyik lagu David Guetta..Maknanya ada manusia kol lettew..lol..


Minah  : Hello..ni Encik Muhammad Fareadzman Bin Samani ke..???


Aku     : Ye saya..sape ni?Mana tahu nama penuh saya?


Minah  : Tahniah encik dah menang Myvi . Sila datang ke Carrefour Wangsamaju ye 
            untuk tuntut hadiah =)


Aku     : What? Myvi? Sebab apa? Contest ape? Saya pun da lupa.


Minah  : Sila datang Carrefour sini ye untuk keterangan lebih lanjut secepat            

            mungkin.
            Nanti encik akan tahu . So, saya nak pastikan ini number phone yang         

            masih diguna kan ye?

Aku     : K bye...Tuttttttttt............

~ Ingt aku nak percaya smua ni..hahahah!!..
   Oleh kerana tak tahu nama perempuan tadi,Minah je lah aku bagi nama...lol...
















psss~Kalau betullah apa perempuan tu cakap kan...Menangis seminggu   
         akuuuuu....hahah ='P






















Happy reading and have a nice day.





No comments: